15.8 C
București
marți, 21 martie, 2023

Aveți ulei alimentar uzat? Nu-l aruncați, vedeți ce primiți la schimb! Auchan extinde la nivel național programul de colectare

Dată:

Începând din această săptămână, toate cele 33 de hipermarketuri Auchan din România vor include puncte de colectare a uleiului alimentar uzat de la clienți, pentru a fi reciclat și folosit în producția de biocombustibil, a anunțat luni compania de retail.

„Pentru a contribui la un viitor sustenabil, Auchan România, alături de partenerii săi, extinde programul de colectare a uleiului uzat în toate cele 33 hipermarketuri proprii din 18 județe”, arată un comunicat al companiei.

Cum se poate colecta uleiul folosit în magazinele Auchan

Pentru a se alătura inițiativei de responsabilizare propusă de Auchan Romania și partenerii AQUA Carpatica, Floriol și Fairy, consumatorii trebuie să parcurgă următorii pași:
1. Să colecteze uleiul folosit, după răcire, într-un recipient transparent de plastic. Pentru ca procesul de reciclare să se poată derula într-un mod optim, este important ca uleiul să fie strecurat și neamestecat cu alte deșeuri. Recipientele din plastic vor fi, de asemenea, colectate pentru reciclare
2. Să colecteze minim 0,5 litri de ulei uzat (sau multiplu de 0,5l) și să aducă recipientele în magazinele Auchan la Servicii Clienți
3. În funcție de cantitatea predată, clienții vor fi răsplătiți de către partenerii Auchan, pentru nivelul de reponsabilitate de care dau dovadă, cu detergent de vase, apă plată sau ulei de floarea soarelui.

Acest program vine ca o continuare firească a inițiativelor pe care le-am derulat de-a lungul anilor pentru protejarea mediului înconjurător și pentru promovarea unui stil de viață sănătos prin alimentație și sport. Împreună cu  partenerii noștri AQUA Carpatica, Fairy și Floriol, ne dorim să încurajăm clienții să ne urmeze în număr cât mai mare în acest gest de responsabilitate socială și împreună să reușim să colectăm 10.000 de litri până la finalul anului 2020. Le mulțumim partenerilor implicați în acest proiect și îi asigurăm pe clienții noștri că vom veni în întâmpinarea lor și cu alte soluții pentru a-i sprijini în acțiunile lor de responsabilitate socială.
Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan România

Programul se adresează consumatorilor casnici

Decizia Auchan Romania de a dezvolta acest program contribuie la inițiativa organizațiilor ecologiste, alertate de efectele negative asupra mediului.

Programul național de colectare al Auchan România se adresează tuturor consumatorilor casnici. Pornit inițial în două hipermarketuri din București – Drumul Taberei și Crângași, „programul pilot a înregistrat rezultate semnificative în ultimele patru luni, în magazine fiind colectați peste 150 de litri de ulei uzat”, a mai comunicat Auchan.

Despre Auchan Retail România
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan, o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan şi platforma online www.auchan.ro.
Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.
Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...