7.8 C
București
joi, 30 martie, 2023

Merkur Romania devine Zodiac Jocuri și lansează campania de comunicare „Zodiac Mizează pe distracție!”

Dată:

„Mizează pe distracție!” este îndemnul primei campanii de comunicare Zodiac Sală Jocuri, după ce compania s-a desprins total de grupul german Gauselmann – unul dintre cei mai importanți jucători din industria jocurilor de noroc la nivel internațional, sub egida căruia a funcționat între anii 2004 și 2014, a anunțat vineri compania.

„Ca urmare a achiziției companiilor Merkur Casino Romania și Casino Entertainment Center realizată în anul 2014 de către antreprenorul Sorin Florea, cel care a adus afacerea pe piața din România, Merkur Sală Jocuri își schimbă numele începând cu februarie 2019 și continuă sub numele de Zodiac Sală Jocuri cu 8 Săli dedicate, peste 350 posturi de joc aflate în 6 orașe și peste 100 angajați”, arată un comunicat al companiei.

Am ales să comunicăm lansarea noului brand printr-o campanie de comunicare sub mesajul „Mizează pe distracție!”, care reflectă viziunea noastră asupra jocurilor de noroc, în care primordială este distracția, iar câștigul poate veni ca o consecință firească a jocului. Promovăm responsabilitatea în rândul oaspeților noștri cărora le oferim cele mai bune servicii: de la personal și servire, până la cele mai noi tehnologii în materie de jocuri de noroc. Distracția trebuie să fie miza principală atunci când clienții pășesc în sălile de jocuri Zodiac.
Sorin Florea, Managing Partner Zodiac

Divertisment cu posibilități de câștig și joc responsabil

Campania de comunicare „Mizează pe distracție” are în centru sezonalitatea zodiilor, lunar sărbătoriții zodiei curente sunt în centrul atenției, iar fiecare eveniment astrologic este comunicat diferit, pornind de la caracteristicile nativilor zodiei respective. Primul episod din serie este dedicat zodiei Pești.

Ne-am dorit să comunicăm lansarea brandului Zodiac într-un mod diferit în peisajul jocurilor de noroc din România, să aducem un suflu nou printr-o comunicare contextualizată, sincronizată cu calendarul schimbării zodiilor, dar și prin execuția conceptului creativ în care am personificat zodiile, apelând la machiaj profesional și la umor, pentru a recrea universul Zodiac, în care multitudinea de tipologii de jucători este cea care creează atmosfera destinsă și contribuie la distracția din sălile de joc.
Camelia Toma, Director Marketing și Comunicare Zodiac

Compania este una din cele mai răsunătoare voci în promovarea jocului responsabil, care susține activ programul național Joc Responsabil.

Despre Zodiac Sală Jocuri
Zodiac Sală Jocuri numără 8 săli de jocuri de tip slot-machine dedicate, în 6 orașe din țară, având peste 100 de angajați, 350 posturi de joc, devenind astfel în cei 15 ani de activitate una dintre cele mai importante prezențe pe piața jocurilor de noroc din România.
Compania a investit încă din anul 2012 într-un nou concept de Săli de Jocuri dedicate divertismentului cu posibilități de câștig și a lansat mai multe campanii de responsabilizare a jucătorilor, una din cele mai populare dintre acestea fiind campania Mituri Deslușite, o colecție de clipuri video prin care se combat cele mai populare mituri din lumea jocurilor de noroc și se îndeamnă la joc responsabil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...