Începând cu data de 3 iulie 2019, Mihaela Bîtu va deveni noul CEO al ING Bank România. „Mihaela s-a alăturat echipei ING România la scurt timp după înființarea companiei, în urmă cu 25 de ani”, arată un comunicat transmis joi de grupul ginanciar ING.
Din luna mai 2018, Mihaela Bîtu este membru al Consiliului Director al Asociației Române a Băncilor.
Îl înlocuiește pe Michal Szczurek
Cu o bogată experiență multidisciplinară în domeniul bancar, atât pe piața din România, cât și peste granițe, ocupă în prezent funcția de Head of Wholesale Banking și Director General Adjunct.
Numirea vine după un mandat de 7 ani al lui Michal Szczurek, care va prelua conducerea diviziei de Retail a grupului ING din regiunea Asia.
De-a lungul anilor, echipa noastră a promovat servicii și produse inovatoare, diferențiatoare, urmărind cu consecvență o strategie de creștere organică. Am devenit astfel o bancă universală dinamică, adresând cu succes toate segmentele de clienți. Istoria noastră de 25 de ani este o dovadă clară a angajamentului pe termen lung al grupului ING în România și ne propunem să sprijinim pe mai departe dezvoltarea mediului de afaceri românesc prin serviciile oferite, prin conduita în afaceri și prin spiritul inovativ. De aceea, mă onorează cu atât mai mult această numire și încrederea pe care grupul ING o are în profesionalismul și maturitatea echipei noastre locale.
Mihaela Bîtu, ING Bank România
ING, 25 de ani de activitate pe piața din România
ING sărbătorește 25 de ani de activitate pe piața din România. În prezent, ocupă al șaselea loc în topul băncilor locale, cu o cotă de piață, cu puțin peste 10% și o creștere organică în tot acest timp.
Dinamica ultimilor ani a fost mai accentuată, dat fiind focusul pe tendințele digitale și crearea unei experiențe diferențiatoare pentru clienții săi. Numărul de clienți individuali ING activi a ajuns la 1,32 milioane, cu un trend pozitiv prefigurat în continuare.
Despre ING Bank România
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri.