8.1 C
București
joi, 23 martie, 2023

Restaurantul online Yellow a înregistrat în 2020 o creștere de 17% a cifrei de afaceri față de 2019, cu sprijinul ROCA Investments

Dată:

Yellow Menu a înregistrat o creștere de 17% a cifrei de afaceri în 2020 față de 2019 și continuă dezvoltarea business-ului în 2021 în Cluj și București și prin extinderea zonelor de livrare și diversificarea meniului pe toate momentele zilei: mic dejun, prânz și cină.

Yellow a răspuns provocării cu care s-a confruntat întreaga industrie HoReCa odată cu debutul pandemiei, dezvoltând produse adaptate contextului și nevoilor pieței. În anticiparea nevoilor clienților săi, Yellow a extins zona de livrare, a lansat preparate ready to eat, a prelungit orele de funcționare și a implementat o băcănie cu produse artizanale românești.

Până acum, clienții căutau diversitate, gust și un preț bun, mai puțin atenți la alimentele procesate și sursa ingredientelor. În 2020, mulți au început să fie atenți la siguranța alimentară în contextul pandemiei. Acum vedem că lucrurile continuă să se schimbe și clienții sunt atenți la modul de preparare, proveniența ingredientelor și caută experiențe culinare noi cu ingrediente locale și nutritive. Noi am ales să extindem zona și intervalul de livrare, să respectăm toate normele de siguranță și să facem mâncare bună în continuare.
Mădălin Negru, COO Yellow

Masa de prânz rămâne pilonul central al meniului Yellow, însă clienții se vor putea bucura de extinderea ofertei prin noua gamă de produse, care acoperă și celelalte momente ale zilei. Noile produse, disponibile din martie, au contribuit la o creștere cu 24% a cifrei de afaceri față de luna precedentă.

All Day Breakfast este propunerea Yellow pentru un mic dejun delicios și echilibrat, unde clienții au de ales între un preparat dulce și unul sărat, începând cu ora 9:00 și până la 20:00.

Mulți oameni au gătit acasă în ultimul an, experimentând noi rețete și gusturi. Yellow Dinner vine în sprijinul celor care vor să facă o pauză de la gătit și oferă preparate de împărțit cu cei dragi.

Sâmbăta e zi de Brunch este conceptul propus de Yellow pentru weekend, când întreg meniul este diferit față de restul săptămânii. Cu influențe internaționale, preparatele propuse sunt gândite pentru a fi savurate de două persoane, alături de o ofertă de cocktail-uri create special pentru clienții Yellow.

Ne bucurăm că noile produse au fost pe gustul clientilor și suntem încrezători că replicarea pe piața din Cluj-Napoca ar fi bine venită. Obiectivul nostru acum este să continuăm să creștem pe piața de food din România și să anticipăm trendurile pentru a rămâne relevanți. În prima parte din 2021, preconizăm o creștere de 20 – 25% față de 2020, iar tehnologia și investiția în automatizări rămân vitale pentru ca această industrie să înceapă să își revină.
Mădălin Negru, COO Yellow

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...