4.2 C
București
miercuri, 29 martie, 2023

TEILOR își extinde rețeaua internațională de magazine prin deschiderea celui de-al cincilea magazin din Polonia

Dată:

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, își extinde prezența internațională prin deschiderea unui nou magazin în Poznan, Polonia. În prezent, rețeaua TEILOR din Polonia cuprinde cinci magazine, dintre care două au fost deschise pe parcursul acestui an.

Ne bucură deschiderea unui nou magazin în Polonia, țara ce reprezintă cea mai importantă piață externă pentru TEILOR, lucru ce confirmă încrederea pe care o avem în evoluția rețelei de aici. Piața din Polonia este una matură, ceea ce o face extrem de competitivă. Dezvoltarea rețelei TEILOR în zona Europei Centrale și de Est are la bază faptul că preferințele în materie de bijuterii sunt, în general, universale, astfel că trendurile internaționale sunt adoptate inclusiv de clienții din piețele în care suntem prezenți. Feedback-ul primit de colegii noștri din mediul internațional evidențiază faptul că design-ul bijuteriilor, precum și experiența de cumpărare oferită clienților reprezintă diferențiatori importanți ai brandului TEILOR în fiecare piață în care suntem prezenți.

Willy Dicu

CEO al TEILOR.

Noul magazin TEILOR este situat în centrul comercial Stary Browar din Poznan și are o suprafață de aproximativ 60 mp, fiind gestionat de patru angajați. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur galben, roz sau alb, de 14K sau 18K, cu pietre prețioase sau semi-prețioase. De asemenea, portofoliul cuprinde inele de logodnă și bijuterii cu diamante certificate de GIA (Gemological Institute of America) și De Beers Institute of Diamonds.

Acesta este al doilea magazin TEILOR deschis în orașul Poznan, după cel din Posnania Mall. De asemenea, rețeaua din Polonia cuprinde și trei magazine în Varșovia, numărul total de angajați din această țară ajungând în prezent la 28. TEILOR va continua expansiunea în Polonia, prin deschiderea unui nou magazin până la finalul anului, în cadrul centrului comercial Wroclavia din Wroclaw.

În 2022, TEILOR a deschis șapte magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – două în Polonia și câte unul în Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta rețeaua TEILOR până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 14 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.

Având în vedere contextul economic, politic și social extern, precum și specificul pieței și nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 și 2024 pe consolidarea prezenței pe piețele existente, prin intermediul a peste 60 de magazine în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea a patru-șase magazine noi pe an în locații premium.

Despre TEILOR
TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, TEILOR deține 63 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

O altfel de dezbatere în România: o televiziune online prezintă adevăruri neştiute despre conflictul din regiune

Scriitorul Calistrat Atudorei a găzduit sâmbătă seara la ROC TV o dezbatere curajoasă care sparge cenzura din România prezentând lucruri de obicei cenzurate şi...

Dezbatere despre energia şi siguranţa României

Emisiunea-dezbatere, intitulată ”Unde se înclină balanța războiului din Ucraina”, a fost dedicată celor mai arzătoare teme ale momentului: rachetele din Polonia, criza energetică și...

În ciuda contextului economic dificil, industria berii continuă să fie un stimul important pentru economia românească

 Marți, 18 octombrie, a avut loc a X-a ediție a evenimentului anual al industriei berii ”Berea Face Cinste României”, derulat sub titlul "Mai mult...

Lansarea proiectului DigiL@b+

Proiectul „DigiL@b+” este implementat în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 de către Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Blocul Național...

10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an...

Ambasador CSR, echipa Groupama sprijină comunitățile locale

Pentru a avea o contribuție cât mai relevantă la nivelul comunităților și pentru a încuraja voluntariatul, Groupama, liderul pieței de asigurări din România, implementează...