30 C
București
duminică, 21 iulie, 2024

Timișoreana devine sponsor oficial al echipei naționale de fotbal Under-21 a României

Dată:

Timișoreana continuă să-și întărească susținerea pentru fotbalul românesc și își extinde parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, devenind Sponsor Oficial al Echipei Naționale U-21, arată un comunicat transmis luni de producătorul berii Timișoreana – Ursus Breweries.

„După ce în luna martie a acestui an Timișoreana anunța că își continuă parteneriatul cu FRF în calitate de Sponsor Oficial al Cupei României, acum mai face un pas înainte pentru a duce mai departe dragostea pentru fotbalul jucat cu pasiune și dedicare, susținând Echipa Națională U-21”, precizează compania.

Pentru prima dată după 20 de ani, Echipa Națională U-21 s-a calificat la Campionatul European de Fotbal, la ediția ce va avea loc în iunie 2019, în Italia și San Marino.

Suntem bucuroși să putem anunța parteneriatul semnat cu Federația Română de Fotbal pentru susținerea reprezentativei U-21 a României, acești tineri minunați care reprezintă viitorul fotbalului românesc. Timișoreana a fost mereu aproape de fotbalul românesc, iar anul acesta a marcat încă 3 momente importante: continuarea ca Sponsor Oficial al Cupei României, lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat„ împreună cu Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț și implicarea ca Sponsor Oficial al Echipei Naționale U-21. Este o mândrie pentru noi să fim alături de naționala de tineret a României, iar rezultatul lor din 2018 este unul excepțional. Suntem încrezători că anul acesta, la Campionatul European de Fotbal, România va juca un fotbal frumos și chiar dacă este într-o grupă cu echipe foarte puternice, sperăm că va reuși calificarea în Semifinale.
Dragoş Constantinescu, preşedinte Ursus Breweries

Istoria Timişoreana în fotbalul românesc

În luna martie 2019, Timișoreana a lansat o campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal: cei care-l joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. Legendele fotbalului românesc, Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț s-au alăturat acesteia, într-un demers comun de a reaprinde pasiunea românilor pentru fotbalul jucat cu pasiune.

Timișoreana, unul dintre cei mai vechi prieteni ai fotbalului românesc, vine acum alături de tricolorii U21 înainte de cea mai mare provocare din cariera lor de până acum, turneul final din Italia și San Marino, alegând astfel să investească în viitorul fotbalului românesc. Iată că, după ce a devenit sponsor al Cupei României, Timișoreana își îndreaptă atenția și spre echipa națională U21 a României. Este o nouă dovadă că strategia comercială pe care ne-am asumat-o este un model pentru asigurarea suportului optim pentru performanță.
Răzvan Burleanu, președinte Federația Română de Fotbal

În ultimii ani, Timișoreana a desfășurat o serie de campanii care au rămas în mintea și inima suporterilor români: „Meciul de Legendă” (Campaniile din 2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), dar și prima Finală de „Cupa României” jucată pe „Arena Națională” (2012), toate strâns legate de susținerea Cupei României Timișoreana.

Despre Timişoreana
Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.
De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti – distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.
În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).

Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CELE MAI NOI ȘTIRI

EDITORIALE, COMENTARII

BAROMETRUL MEDIULUI DE AFACERI

Articolele din aceeași categorie

VIDEO | O altă dezbatere pe tema crizei din Ucraina

În cadrul unei dezbateri de miercuri seara de la televiziunea Global News, intitulată ”Mai este Ucraina sprijinită de Occident”, moderatorul Calistrat Atudorei a pus...

Globalworth o numește pe Ema Iftimie Managing Director pentru România

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (CEE), anunță numirea Emei Iftimie în funcția de Managing Director pentru...

Safetech Innovations raportează o cifră de afaceri de 20,1 milioane de lei la nivel individual și un profit net de 5,9 milioane de lei...

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București, cu birouri în București, Londra și Abu Dhabi, raportează,...

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc Vicepreședinte People & Organisation

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în contextul în care...

Mureș City Logistics atinge un grad de ocupare de 100% după semnarea cu gigantul din industria auto EKR

Elektrokontakt România (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, este noul chiriaș în Mureș City Logistics, cel mai modern proiect industrial din zona Mureș. Această tranzacție...

Mediul privat și reprezentanți ai statului au dezbătut despre viitorul comerțului electronic din România

Miercuri, 18 octombrie 2023, reprezentanți ai Guvernului, lideri și specialiști din industrie au abordat tema impactului pozitiv adus de sectorul de comerț electronic în...